sobota, 14 listopada 2015

[KP] Husarya padła i Polska padła!

ANASTAZJA KOSA  

 

 27 lat - Żyleta- numer 3976 po lewej stronie szyi - Siostra Miłosierdzia ze Śląska - Pielęgniarka bez zamiłowania do leczenia ludzi - w duszy dziecię łąk i pól - uwielbia książki rolnicze i zaczytuje się w nich na potęgę - marzy o przeniesieniu się do Nowego Wrocławia i założeniu gospodarstwa by żyć w spokoju - młoda ciałem, stara duszą - nieprzepadająca za Śląskiem, swoim zawodem i frakcją - gdyby mogła już dawno uciekłaby - zmęczona życiem - nieczęsto uśmiechnięta - sama w swoim świecie


AKTA      POWIĄZANIA


8 komentarzy:

  1. [O, jest nasz diler narkotykowy i mafijny boss. Wybacz, ale machine odkryła, że mam niedojebanie właśnie, więc nie zwracaj na to uwagi. Witam w każdym razie nową panią, do linków dodana no i Śląsk nam się zaraz przeludni! :D Super! Nic nowego nie napiszę jeszcze, bo mózg mi rozmiękł. Za dużo śmiania. Witaj witaj i nie bój się. To tylko tak dzisiaj mam ;D]

    Stark

    OdpowiedzUsuń
  2. [No kogo ja tu widzę? ♥]

    Pietro

    OdpowiedzUsuń
  3. [Witam nową panią :) I tak. Chyba Śląsk ma powodzenie ;) Krótko i treściwie. Ładnie. W razie chęci zapraszam i przypominam o możliwości dodawania własnej flory, fauny i opisów frakcji czy lokacji ;)]

    Elvis

    OdpowiedzUsuń
  4. [Na Śląsku nie ma szans na nudę. Wierz mi. Dobrze się tu bawimy ;D Jak coś to można pomyśleć na wątkiem.]

    Stark

    OdpowiedzUsuń
  5. [A nawet bardzo fajnego! :3 Wiesz co przyszło mi do głowy jak tylko przeczytałam Twoją kartę? Wydaje mi się, że Pietro bardzo chętnie namieszałby jej w życiu, ba!, nawet pomógłby jej nielegalnie się z tego Śląska wyrwać. Przyjaźni się z Jasem, więc bywa tam raz na jakiś czas, a jak na jego standardy to nawet bardzo często i na pewno byłby w dobrych relacjach c:]

    Pietro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Boży właśnie mnie natchnęło i pobrudzę Ci pod kartą – Pietro mógłby byc tym, który opowiadałby jej o świecie, swoich odkryciach i podróżach. Innymi słowy zaspokajałby jej ciekawość i może tym samym budził trochę jej uśpiony entuzjazm <3]

      Usuń
  6. [Dziękuje serdecznie za przywitanie i życzę tego samego :) ]

    MAXWELL

    OdpowiedzUsuń