poniedziałek, 23 listopada 2015

[A] Podsumowanie okresu 9-23.11.2015 (II)

Właśnie dobiegła końca lista obecności. Pożegnaliśmy pięciu autorów, jedną postać kobiecą i cztery męskie. Cieszę się, że została nas solidna garstka, która może kontynuować grę. Karty postaci zostały cofnięte do wersji roboczych i będą tam tkwiły przez tydzień ─ to jest też czas, w którym można powrócić do grona autorów bez zbędnych komplikacji. Po upływie tygodnia karty postaci zostaną wysłane na maile, a autorzy usunięci z listy.
Wiem, że ostatnio praktycznie nie istniałam na blogu, ale niebawem będzie mnie tu więcej. W mojej głowie tworzy się rys pierwszego wątku grupowego. Próbuję dopracować go na tyle, aby nikt się nie nudził. Szukam też odpowiedniego pomysłu na nagradzanie uczestników takich wątków grupowych, bo one powinny być właśnie możliwością zdobywania nowego doświadczenia czy przedmiotów, które będą pomagać postaci. Jakieś pomysły?

Co do wątków grupowych ─ jeśli ktokolwiek z Was posiadam chociażby mglisty rys takiego wątku, piszcie śmiało do mnie na maila, może uda nam wymyślić się coś ciekawego.

3 komentarze:

  1. Muszę się zebrać i odpisać Jasowi, a tak to żyję. Nie martwcie się ;D Gadałam też z Elvisem. Ma dziewczę trochę na głowie. Co do wątku pomysłów absolutnie brak. Co w sumie dziwne u mnie, ale co do zdobywanych przedmiotów byłoby super! Np dostajesz bak benzyny albo zapas broni, jedzenia, wody, ubrań, znajdujesz schronienie albo dostajesz hajs! Jak dla mnie pomysł z paliwem jest trafiony, bo przecież skąd ludzie biorą te zapasy na samochody/motory etc? Taka moja uwaga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czołgamy się z Jasem, ale żyjemy. W hełmach na łepetynach stwierdziliśmy, że rewolucja pochłonęła pięć ofiar, ale nawet dobrze się stało, bo ludność jest wyrównana *pochłonęła ich rewolucja Czarnych*. Podpisuję się pod Starkiem, przedmioty w ramach nagrody byłyby osom! A za jakąś liczbę komentarzy, post fabularny czy aktywność postacie mogłyby dostawać żetony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Można w sumie by coś zrobić, to z tymi przedmiotami mi się spodobało. Może komuś by się, na pewno raczej, przydało.
    Co do wątków pomysłów nie mam żadnych, ale coś jak się wymyśli pewnie będę na tak. Może. c:

    OdpowiedzUsuń