poniedziałek, 9 listopada 2015

[A] Podsumowanie okresu 3.11-9.11.2015 (I)

Witajcie!
Bardzo mi miło, że blog tak prężnie się rozwija. Uznałam, że dobrym sposobem na uczczenie jego rozkwitu będzie wrzucanie konkretnych podsumowań danych okresów, aby wszyscy mieli pogląd na to, co u nas się dzieje. 

W ciągu niespełna tygodnia na blogu pojawiło się trzynaście postaci: sześć kobiet i ośmiu mężczyzn. Jedna żeńska postać opuściła nasze grono. 

Dziękuję również za wkład paru osób w tworzenie tego uniwersum i opiekowanie się blogiem, kiedy ja nie mam na to czasu, między innymi autorki Starka, zupełnego beztalencia i autorek Jasa i Pietro, mad, szczególne podziękowania kieruję jednak do autorki Elvisa, która dba o... no, właśnie. I to jest ta niespodzianka, o której wspominała Stark. Raven Manipulant (Elvis) dba o naszą blogową Wikię. 


Stronka jest jeszcze w budowie, ale dzięki niej zapoznawanie się z elementami fabuły powinno być łatwiejsze i wygodniejsze. W planach jest rozbudowanie opisów frakcji i lokacji, dlatego jeśli ktoś ma wenę i chce dołożyć swoją cegiełkę ─ zapraszamy! Opisy takie można umieszczać na blogu pod odpowiednimi zakładkami, bo one nie znikną zbyt prędko, o ile w ogóle. Można je również wysyłać na maila mojego lub skontaktować się bezpośrednio z Raven Manipulant. 

Ostatnią rzeczą, o której chciałam napomknąć jest wątek grupowy! Być może jeszcze w tym tygodniu pojawi się ogłoszenie zawierające szczegóły dotyczące rozgrywki. Trzymajcie kciuki!

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą wikią! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo nie. Poszlam w komercje :c wiki jest swietna! Czekam na opis Czarnych ;D wgl fajnie, ze chcialo Ci się to pisac. A Raven to wgl jakis no-life z tego wychodzi jak się za to zabrala. Gratuluje i jak wroce ogarne cala wikipedie blogowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł. Ja ogarnę Syndykat i szczegóły jego "zła", Niepodległe Opole i frakcje dotyczące Syndykatu trochę lepiej opiszę. Ciekawi mnie też wątek grupowy, choć mam pewne obiekcje. Pozdrawiam.]

    OdpowiedzUsuń
  4. Woah, należą się wielkie brawa Raven! Przejrzałam parę stronę i muszę przyznać, że wszystko jest świetnie opisane i nie można niczego zarzucić, tylko czekać na więcej c: Mam już parę pomysłów do Bestiariusza oraz Flory, także na dniach powinny się pojawić.
    Podziękował również za podziękowania!
    Jas

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybaczcie, jeśli odpuściłam chwilowo Elvisa, ale mam te sprawy fabularne no i studia ;) Gdy wszystko się uspokoi, chłopek wróci do życia. Mam nadzieję, że następne artykuły niedługo się pojawią.

    OdpowiedzUsuń